Wiosenne DIY :)


Robótki ręczne to według mnie, dobry i kreatywny sposób na przyjemne spędzanie wolnego czasu. Często w przerwie od pochłaniania jednej książki za drugą sięgam po igłę, nitkę lub przybory do rysowania i zasiadam za stołem, aby coś stworzyć. Jeśli ma się pomysł i chęci do pracy, jest to naprawdę przyjemne. :) Ci, którzy jeszcze nigdy nie zabrali się za rękodzieła, powinni koniecznie spróbować - chociażby od rodzinnego malowania pisanek:) U nas w domu pisanki co roku są inne :) Raz na ich skorupkach powstają tradycyjne kurczaki lub króliki, a kiedy indziej postacie z bajek, lub filmów (rok temu jedno z jajek przemieniło się w Luke'a Skywalkera :))


W ostatnich dniach zrobiłam też kartkę urodzinową dla bliskiej mi koleżanki :) Uważam, że wysyłanie kartek urodzinowych lub ze świątecznymi życzeniami to bardzo miły zwyczaj i chciałabym pielęgnować go na przekór dzisiejszej modzie na wysyłanie kartek w formie elektronicznej. Taka kartka wywołuje dużą radość, zwłaszcza jeśli jest wykonana samodzielnie :) Kartkę dla mojej koleżanki udekorowałam wiosennymi kwiatami, które nigdy nie zwiędną...


A na koniec coś dla lubiących książki. Oto... ZAkotka, ZAjączka i ZAsówka, czyli praktyczne i wygodne zakładki zwierzątka :) Jeśli chcecie takie zrobić zajrzyjcie tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=8HBEzHUMWIs.


Komentarze